نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
امیدواریم پیرلو بماند

امیدواریم پیرلو بماند

جوزپه ماروتا پس از شکست تلخ تیم یوونتوس در فینال امشب ، به گفتگو پرداخت.

 

بعد از این لحظات به تیم چه می گویی؟

 

"سخنرانی ، بر طبق روال گذشته ، بر عهده مربی است. من تیم را تحسین می کنم. امروز حرکت نهایی یک فصل فوق العاده بود. تلخ برابر حریفی قدرتمند."

 

این چی به ما یاد می ده؟

 

"این یک قدم (رو به جلو) بود. ما از جایگاه هفتم آغاز کردیم ، چهار قهرمانی لیگ بدست آوردیم و اکنون به اینجا آمدیم. حالا به میلان 2016 چشم داریم." (فینال لیگ قهرمانان 2016 در شهر میلان برگزار می شود)

 

پیرلو می رود؟

 

"امیدوارم نرود. آندره آ یک نماد نه تنها برای یوونتوس که برای فوتبال ایتالیاست. باید اشک های او را درک کرد. احساسات فراوانی را تجربه کرده است."

 

صحبت از مانژوکیچ است؟

 

"از فردا درباره بازیکنانی که به آنها علاقمندیم صحبت می کنیم. مقایسه خواهیم کرد. چیزی که مهم است خواست بازیکن است ، در ابتدا با توز صحبت می کنیم که چه قصدی دارد."

 

فکر می کنید چه کند؟

 

"شنیدم که با مدیر برنامه هایش صحبت کرده است."

 

چه گفته؟

 

"که یک ملاقات در طول هفته وجود خواهد داشت. می خواهیم او را نگه داریم و امیدواریم بماند. اما بر حسب مورد به جایگزین هم فکر می کنیم ، او به یوونتوس چیز های زیادی داده و شایسته تقدیر است. اما امیدواریم بماند."

 

وضعیت پوگبا چگونه است؟

 

"دو سال قرارداد دارد ، در حال رشد است و ما قصد فروشش را نداریم. این خواسته کل مجموعه است."

 

حتی با پیشنهادی بسیار بزرگ؟

 

"به خواست بازیکن بستگی دارد ، اما ما موقعیت قدرتمندی داریم. روابط ما با پل عالی است. هیچ مذاکرات مخاطره آمیزی در جریان نیست."

 

جانشین پیرلو در خانه؟

 

"جایگزین کردن سخت خواهد بود ، حتی زمانی که پول هم دارید. ما عناصر خوبی به مانند مارکیزیو داریم ، که به خوبی جایگزین شده است. آلگری می داند چگونه راه حل های خوبی پیدا کند. ما با خدیرا هم تماس داریم."

 

خدیرا آمده؟

 

"اعلام رسمی مانده ، قرارداد های قانونی شکل گرفته. تماس هایی وجود دارد و عنصر خوبی برای پیوستن به خط میانی ماست."

 

در حال حاضر بینش خوبی شکل گرفته؟

 

"موفقیت های ما نتیجه ی یک گروه ایتالیایی است که به سختی قابل جایگزینی اند. پیرلو کیفیت و حس تعلق داشتن (به یوونتوس) را منتقل می کند ، اولین چیزی که در بازیکنان به دنبال آن می گردیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: